DERS KAYIT TAKVİMİ VE KAYIT İŞLEMLERİ
Uzaktan Eğitim (UZEM) Ders Kayıtları : 28 Ocak 2019
Uzaktan Eğitim (UZEM) Ücret Ödeme : 29 - 31 Ocak 2019
Uzaktan Eğitim (UZEM) Ücret ödemesi : 01 -02 Şubat 2019
yapmayanların UZEM derslerinin silinmesi
(Uzaktan Eğitim Ders Kayıtları hakkındaki ayrıntılı bilgiye http://www.uzem.yildiz.edu.tr adresinden ulaşılabilir.)
Katkı Payı - Öğrenim Ücreti Ödeme : 28 Ocak - 06 Şubat 2019
Ders Kaydı : 03-06 Şubat 2019
Bağımsız Ders Kaydı : 07 Şubat 2019
Kapanan Derslerin Tespiti ve İlan Edilmesi : 08 Şubat 2019 saat:12:00’a kadar
Kapatılan Dersin Yerine Yeni Ders Seçimi : 08 Şubat 2019 saat 14:00’dan itibaren
Bahar Yarıyılı Derslerinin Başlangıcı : 11 Şubat 2019
Randevulu ders seçim işlemleri, Bilgi İşlem Daire Başkanlığının görüşleri doğrultusunda Ders Kayıt Kılavuzunda belirtilen takvime göre yürütülür. Ders kayıtları, 03-07 Şubat 2019 tarihleri arasında USIS sistemi üzerinden randevulu olarak yapılacaktır. Bu tarihler arasında almak istediğiniz derslere mutlaka kaydolmalısınız.
Ders kayıtları, aşağıda belirtilen tüm randevu günlerinde saat 08:00 itibariyle başlayacaktır.
Randevu Günü ve Saati Sınıf/Yarıyıl
03 Şubat 2019 4. sınıf öğrencileri
04 Şubat 2019 3. sınıf öğrencileri
05 Şubat 2019 2. sınıf öğrencileri
06 Şubat 2019 1.sınıf öğrencileri
07 Şubat 2019 Bağımsız Ders Kaydı (Bu tarihte tüm grup kriterleri kaldırılacak ve tüm öğrenciler ders seçimi yapabileceklerdir.
İngilizce ders grupları 6 Şubat 2019 Saat 14:30’a kadar sadece %100 İngilizce programına kayıtlı öğrencilere açık olacak ve 6 Şubat 2019 saat 14:30’dan sonra tüm öğrencilere açılacaktır.
%100 İngilizce grubuna kayıtlı öğrencilerin kontenjan yetersizliği nedeniyle mağdur olmaması için 6 Şubat Saat 14:30’a kadar alması gereken tüm dersleri seçmeleri gerekmektedir.
%100 İngilizce programı kayıtlı tüm öğrenciler ders dili İngilizce olan dersleri almak zorundadırlar.
Saat 11:00 ve 14:30'da ihtiyaç duyulan dersler için kontenjan artırımı yapılacaktır. Bu saatler dışında kontenjan artırılmayacaktır.
*Telefon veya e-mail üzerinden kontenjan talebi alınmayacaktır.
Not: Ders seçimi yapacak öğrencilerimizin ekteki (1.Ders kayıt işlemleri) klavuzunu incelemesi gerekmektedir.
Harç İşlemleri ile ilgili sorularınızı Üniversitemiz Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı- Harç Birimi 0212-383 65 45 -6546 numaralarından iletişime geçebilirsiniz.